17:44 30.12.2020
Новини
Актуальність проекту полягала у створенні належних санітарно-гігієнічних умов перебування осіб з інвалідністю в комунальній установі «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської районної ради Львівської області та запровадженні універсального дизайну. Універсальний дизайн або «дизайн для всіх» – концепція, що передбачає створення середовища таким чином, щоб ним могли користуватися найбільш широке коло людей. Універсальний дизайн – це дизайн усіх речей, в центрі уваги якого знаходиться людина і який враховує потреби кожного.
Інклюзивний майданчик для особливих дітей у м. Дрогобич
Завдяки активній громаді на вулиці Михайла Грушевського у м. Дрогобичі вдалося облаштувати інклюзивний майданчик для особливих діток. Інклюзивний майданчик – це простір для всіх в усіх сенсах. Це місце, де комфортно почуваються всі.18:33 17.12.2020
Можливості бувають обмежені… а наше серце щире та безмежне
Особа з особливими освітніми потребами – особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту, сприяння розвитку особистості, поліпшення стану здоров'я та якості життя, підвищення рівня участі у житті громади.18:23 14.12.2020
Сьогодні, 14 грудня 2020 року, виповнюється 3 роки з моменту створення КУ «Сколівський ІРЦ». Інклюзивно-ресурсний центр є установою, що утворилася з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
14:55 14.12.2020
Застосування стратегій співпраці в умовах упровадження інклюзивних підходів
Якщо всі рухаються вперед разом, то успіх не змусить на себе довго чекати.12:50 14.12.2020
Суб'єкти створення доступних послуг сталого розвитку необхідного для всебічного розвитку людини
Працюючи в галузі надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами в одному із найкрасивіших регіонів України, Сколівщині, ми всі спільно йдемо нелегким шляхом. Адже на сьогоднішній день існує комплекс проблем, пов’язаних із надаванням необхідних послуг особам з особливими освітніми потребами, а саме:19:05 12.12.2020
Сучасний стан впровадження інклюзивного навчання в закладах освіти Львівщини
За підтримки ГО «Справа Кольпінга в Україні» 9-11 грудня 2020р. в м.Брюховичі відбулася всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна освіта та зайнятість осіб з особливими потребами». До участі в конференції долучились освітяни у галузі спеціальної освіти, декан факультету педагогічної освіти ЛНУ ім. Івана Франка Дмитро Герцюк, національний секретар ГО «Справа Кольпінга в Україні» Василь Савка, голова Львівського осередку ГО «Справа Кольпінга в Україні» завідувач кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи, доктор психологічних наук, професор Катерина Островська, доцент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка Віра Корнят, член Львівської Родини Кольпінга, асистент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка Тетяна Мазур, головний спеціаліст відділу інновацій, дистанційного навчання, координації діяльності закладів вищої освіти і науки, професійної освіти, кандидат економічних наук, доцент Леся Томаневич.16:22 12.12.2020
Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання в системі освіти визначається, як пріоритетний напрям в діяльності представників освітнього процесу. Відповідно до Конвенції про права дитини та Конституції України кожна дитина має право на отримання освіти. Реалізація права на освіту для всіх дітей, включаючи дітей з особливими освітніми потребами (ООП), неможлива без розвитку інклюзивного навчання.
16:12 03.12.2020