Новини
Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання в системі освіти визначається, як пріоритетний напрям в діяльності представників освітнього процесу. Відповідно до Конвенції про права дитини та Конституції України кожна дитина має право на отримання освіти. Реалізація права на освіту для всіх дітей, включаючи дітей з особливими освітніми потребами (ООП), неможлива без розвитку інклюзивного навчання.
16:12 03.12.2020
Нові можливості в інклюзивному середовищі
Забезпечення рівного доступу до освіти для всіх громадян, у тому числі і для осіб з інвалідністю, є для нашої країни одним із найважливіших гуманітарних завдань. Це – необхідна умова розвитку будь-якого демократичного суспільства, де забезпечуються права кожної людини, зокрема і право на освіту, і де кожен може відчувати свою причетність до громадських справ і затребуваність своїх дій. Незалежно від потреб та особливостей розвитку будь-якого громадянина держава зобов’язана забезпечити для нього можливість повністю реалізувати свій потенціал, приносити користь суспільству і стати його повноцінним членом.17:13 01.12.2020
Наше завтра залежить від дій сьогодні
Комунальною установою «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» реалізовано мікропроєкт «Капітальний ремонт по заходах з енергозбереження комунальної установи «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської районної ради Львівської області» (заміна вікон). В даний час реалізовується проект «Капітальний ремонт туалету з пристосуванням універсального дизайну для осіб з інвалідністю у Комунальній установі «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської районної ради Львівської області» та проводиться заміна дверей в установі для створення відповідного мікроклімату та комфортних умов перебування дітей з особливими освітніми потребами.16:10 25.11.2020
З турботою про дітей з особливими освітніми потребами
Шановний Володимире Мироновичу! Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» щиро вдячна Вам за фінансову допомогу для здійснення вкрай необхідної заміни дверей у приміщеннях центру, оскільки виникала проблема у створенні відповідного мікроклімату та комфортних умов перебування дітей з особливими освітніми потребами. Очолювана Вами громада постійно надає допомогу в розв'язанні соціально значущих проблем та створенні умов для якісного надання послуг дітям з особливими освітніми потребами в нашій установі.13:16 25.11.2020
Державний навчальний заклад «Меденицький професійний ліцей» під керівництвом директора Василя Степановича Лужецького - це команда відданих своїй справі людей, яких поєднують спільні інтереси та бажання досягти більшого, якіснішого, більш прогресивного результату в найкоротший проміжок часу з фокусом на довгострокову перспективу. В навчальному закладі організоване та активно впроваджується інклюзивне навчання для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Освітні послуги надаються із застосуванням особистісно орієнтованих методів навчання та з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності. Організація освітнього процесу здобувачів освіти з особливими освітніми потребами у закладі професійної освіти передбачає:
22:24 18.11.2020
Ефективна співпраця у системі інклюзивної освіти
Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами є технологічно складним педагогічним процесом і потребує злагодженої роботи всієї команди супроводу дитини. Питання способів ефективної взаємодії педагогів, психолога, медиків, фахівців з надання корекційно-розвиткових послуг і батьків дитини з ООП було розглянуто на зустрічі за «круглим столом» на базі Ялинкуватського ЗЗСО І-ІІ ступенів (директор Гриців В.Я.), активними учасниками якої стали спеціалісти КУ «Сколівський ІРЦ»: директор Диміцька Н.Б., вчитель-дефектолог Готиш Я.І., а також лікар психіатр дитячий Гаїна О.В., директор Либохорівського ЗЗСО І-ІІ ступенів Кирейто В.М., практичний психолог Либохорівського ЗЗСО І-ІІ ступенів та методист психологічної служби закладів освіти Славської селищної ради Озінковська В.О. На зустріч були запрошені батьки дітей з особливими освітніми потребами, які є повноправними учасниками команди супроводу дитини, а тому можуть вносити корективи в Індивідуальну програму розвитку своєї дитини, наприклад, впливати на вибір педагогами оптимальних форм і методів навчання.18:51 18.11.2020
Раннє втручання в системі роботи інклюзивно-ресурсного центру
16:46 08.10.2020
Профорієнтація та профреабілітація осіб з особливими потребами
Настановча нарада про науково-методичні засади формування професійної компетенції осіб з особливими освітніми потребами відбулася сьогодні, 25.09.2020р., в режимі ZOOM-конференції. Проводила зустріч доктор психологічних наук, професор Катерина Островська - завідувач кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти ЛНУ ім. І. Франка, голова українського осередку Товариства «Родина Кольпінга» за участі головного спеціаліста департаменту освіти і науки Львівської ОДА Васюник Марії Іванівни, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, представників професійних (професійно-технічних) училищ, ліцеїв Львівщини та зацікавлених батьків. Головне питання наради - експеримент з побудови маршрутів для дітей з ООП, їх працевлаштування, метою якого була перевірка організаційно-педагогічних умов для інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Цікаво було дізнатись про діяльність кафедри спеціальноі освіти та соціальноі роботи спільно з громадською організацією «Родина Кольпінга», а саме: проведення міжнародних семінарів з допомоги дітям з аутизмом, організацію курсів підвищення кваліфікації, та, що найбільше вразило, організація діяльності міні-друкарні та автомайстерні для проходження практики і можливості подальшого працевлаштування дітей з особливими освітніми потребами після здобуття професійної освіти.16:52 25.09.2020