A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»
Сколівської міської ради

Новини

Дата: від до Скинути

Отримуючи можливість відчути слово на дотик

Як навчати незрячу дитину, особливо, якщо ми не володіємо інструментами та методиками навчання? Для цього нам слід досконало оволодіти необхідними знаннями самим і навчити дитину. Одним із основних етапів є методика вивчення та користування рельєфно-крапковим шрифтом Брайля, який ми опановували завдяки майстер-класами проведеними Оксаною Потимко та Катериною Івашутіною.

23:34 13.05.2021

Навчитися бачити світ очима незрячої дитини

Під керівництвом Оксани Потимко, яка очолює Ресурсний центр освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного університету «Львівська політехніка», що функціонує для подолання викликів у сфері інклюзивної освіти, надання дієвої підтримки незрячим школярам і студентам, їх батькам і педагогам, закладам середньої та вищої освіти, допомагає організувати якісне інклюзивне навчання незалежно від регіону проживання учня/студента з важкими порушеннями зору, супроводить педагогів і дитину протягом усього терміну набуття освіти, стартували курси підвищення кваліфікації з організації інклюзивного навчання незрячої дитини у закладі загальної середньої освіти на базі Кам’янець-Подільської спеціальної школи Хмельницької обласної ради в яких взяли участь фахівці з різних куточків України, зокрема: комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської міської ради та вчителі початкових класів, соціальний педагог, практичний психолог Тухлянського опорного навчального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ рівнів - гімназія Славської селищноїї ради Стрийського району Львівської області.

00:03 13.05.2021

Сучасні технології розвитку людини в інтегрованому суспільстві

23.04.2021 р. у рамках дводенної наукової конференції на тему "Сучасні технології розвитку людини в інтегрованому суспільстві" у партнерстві з Миколаївським інститутом розвитку людини ЗВО "Університет "Україна" за сприяння громадської організації «Діалог» відбувся вебінар «Психолого- педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі». Спікером zoom - конференції виступила Анна Заплатинська, кандидат педагогічних наук. Учасники вебінару мали змогу ознайомитися з компонентами педагогічного супроводу, комплексною системою заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачених індивідуальною програмою розвитку. Досконало висвітлено питання завдань психолого-педагогічного супроводу, головними з яких є соціалізація дітей з особливими потребами через залучення всіх учасників освітнього процесу (батьків, педагогів, учнів) до реалізації запланованих дій щодо особливостей розвитку, спілкування, навчання, професійної орієнтації, соціальної адаптації дитини з ООП, вивчення особистісного потенціалу, співвідношення рівня розумового розвитку дитини і вікової норми; рівня розвитку когнітивної сфери; особливостей емоційно-вольової сфери; індивідуально-характерологічних особливостей; рівня сформованості мотивації до навчання; їхнього творчого та інтелектуального розвитку. Особливу увагу спікер приділила питанню організації роботи команди психолого-педагогічного супроводу та основних принципів діяльності з активною співпрацею із батьками дитини з ООП. Важливою складовою прогресу дитини в розвитку є надання їй відповідних корекційно – розвиткових послуг спеціалістами. Реалізація права на освіту для всіх дітей, включаючи дітей з особливими освітніми потребами, неможлива без розвитку інклюзивного навчання. Таким чином, питання впровадження інклюзивної освіти є не лише актуальним, а й таким, що може бути реально розв’язане засобами освітнього процесу. Щиро вдячні громадській організації «Діалог» за можливість розширення та збагачення знань щодо забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, що є невід'ємною частиною розвитку сучасної освіти.

20:49 23.04.2021

30-ти річчя створення психологічної служби системи освіти України

22 квітня 2021 року напередодні святкування Всеукраїнського дня психолога та 30-річниці створення психологічної служби у системі освіти України працівники психологічної служби Сколівщини взяли участь в обласній конференції «30 років психологічної служби Львівщини: здобутки і перспективи розвитку». Дякуємо за прекрасну організацію зустрічі Олександрі Приведі, завідувачці Навчально-методичного центру психологічної служби Львівської області, Ігорю Корнієнку, завідувачу кафедри практичної психології КЗ ЛОР «ЛОІППО», кандидату психологічних наук. В онлайн зустрічі взяли участь Віталій Панок, директор Українського НМЦ практичної психології та соціальної роботи НАПН України, доктор психологічних наук, професор, який звернувся зі словами привітань до присутніх онлайн, Марія Васюник, головний спеціаліст Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, корекційний педагог, магістр державного управління. Учасники конференції (практичні психологи, соціальні педагоги закладів освіти, психологи центрів професійного розвитку педагогічних працівників, методисти, фахівці органів управління освітою, відповідальні за діяльність психологічної служби та всі зацікавленні особи) обговорювали актуальні і пріоритетні завдання розвитку психологічної служби у системі освіти; радилися як подолати професійні виклики часу та підвищувати свій фаховий рівень; плідно і достойно ділилися здобутками, досягненнями; обмінювалися досвідом та неперевершеною святковою позитивною енергетикою!

15:11 22.04.2021

Підготовка педагогів та асистентів вчителя є одним з найважливіших чинників якісного інклюзивного навчання у школі – дослідження

Однією з умов якісного інклюзивного навчання у школах є наявність підготовлених педагогів та асистентів вчителів. Інклюзивно-ресурсні центри користуються довірою батьків дітей з особливими освітніми потребами, втім потребують методичної підтримки та посилення співпраці зі школами, а чітка гармонізована співпраця між сторонами: ІРЦ – батьки – школа є чи не найважливішим чинником, який зможе суттєво посилити якість інклюзивного навчання у школах України.

17:17 14.04.2021

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ ЩОДО ЯКОСТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ТА ДОСТУПУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

1 квітня 2021 року відбулася робоча зустріч, на якій було представлено результати двох досліджень (дослідження 1, дослідження 2) щодо якості інклюзивної освіти та доступу дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивного навчання, які були реалізовані за підтримки проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).

10:21 08.04.2021

Міжвідомча співпраця: шляхи взаємодії інклюзивно-ресурсних центрів з лікарями дитячими неврологами і психіатрами

Відбулася zoom-конференція з фахівцями департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, інклюзивно-ресурсних центрів та лікарями дитячими неврологами і психіатрами області. В ході наради було озвучено багато питань, проблем і пропозицій, зокрема:

19:00 05.04.2021

Робота КУ «Сколівський ІРЦ»

КУ «Сколівський ІРЦ» є юридичною особою - установою, що утворилася в 2017 році з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти та надає послуги дітям з особливими освітніми потребами, які проживають (навчаються) на Сколівщині: Сколівській, Козівській, Славській територіальних громадах. Установа створена на 10 978 дітей Сколівського району. Зокрема, на території Козівської ТГ загальна кількість дитячого населення віком від 0 до 18-ти років - 2501, Сколівської ТГ - 5815 і Славської ТГ - 2662 і немає прив’язки до кількості осіб з ООП.

15:09 18.03.2021

Надання комплексної психолого-педагогічної допомоги та сприяння гармонійному розвитку дітей з особливими освітніми потребами КУ «Сколівський ІРЦ»

Інклюзивно-ресурсний центр надає послуги дітям з особливими освітніми потребами, які проживають (навчаються) у Сколівській, Козівській, Славській територіальних громадах. Завдяки тісній взаємодії та співпраці з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я здійснюється робота установи. Основною метою роботи є виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які опинилися в складних життєвих обставинах.

19:16 04.03.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора