Раннє втручання в системі роботи інклюзивно-ресурсного центру
16:46 08.10.2020
Раннє втручання в системі роботи інклюзивно-ресурсного центру
16:46 08.10.2020
Профорієнтація та профреабілітація осіб з особливими потребами
Настановча нарада про науково-методичні засади формування професійної компетенції осіб з особливими освітніми потребами відбулася сьогодні, 25.09.2020р., в режимі ZOOM-конференції. Проводила зустріч доктор психологічних наук, професор Катерина Островська - завідувач кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти ЛНУ ім. І. Франка, голова українського осередку Товариства «Родина Кольпінга» за участі головного спеціаліста департаменту освіти і науки Львівської ОДА Васюник Марії Іванівни, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, представників професійних (професійно-технічних) училищ, ліцеїв Львівщини та зацікавлених батьків. Головне питання наради - експеримент з побудови маршрутів для дітей з ООП, їх працевлаштування, метою якого була перевірка організаційно-педагогічних умов для інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Цікаво було дізнатись про діяльність кафедри спеціальноі освіти та соціальноі роботи спільно з громадською організацією «Родина Кольпінга», а саме: проведення міжнародних семінарів з допомоги дітям з аутизмом, організацію курсів підвищення кваліфікації, та, що найбільше вразило, організація діяльності міні-друкарні та автомайстерні для проходження практики і можливості подальшого працевлаштування дітей з особливими освітніми потребами після здобуття професійної освіти.16:52 25.09.2020
Оптимістичний старт співпраці між ДНЗ «Меденицький професійний ліцей» та КУ «Сколівський ІРЦ»
Кожна людина прогнозує деякі майбутні події, настання яких вона натхненно бажає15:06 11.09.2020
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Міністерство освіти і науки України розробило інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у школах на 2020/2021 навчальний рік. Зокрема, визначено пріоритети роботи інклюзивно-ресурсних центрів та організації інклюзивного навчання в регіонах, що потраплять до “червоної” зони епідемічної небезпеки. Рекомендації оприлюднено на сайті МОН.19:10 02.09.2020
Інформаційний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти
ПОСІБНИК «ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ: Інформаційний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти» Посібник буде корисним не лише для вчителів, але і асистентів, психологів, інших працівників шкіл, які задіяні у процесі організації інклюзивного навчання. Завдяки даному посібнику вчителі можуть дізнатися про сутність, принципи, переваги інклюзивного навчання, про соціальну модель розуміння інвалідності. Дана публікація надасть знання щодо досвіду Сполучених штатів Америки та інших країн у впровадженні інклюзивного навчання, щодо особливостей організації освітнього процесу та ін. Окрім цього, у посібнику також розглядаються інструменти онлайн освіти, які допоможуть краще зорієнтуватися у темі. Завантажити публікацію можливо за посиланням: ПОСІБНИК «ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ15:59 27.08.2020
ВИМОГИ МОЗ ЩОДО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Вхід до закладу освіти і пересування по ньому будуть можливі лише у масці або респіраторі, однак учні 1-4 класів зможуть знаходитись у школі без них. Водночас у регіонах із “помаранчевим” рівнем епідемічної небезпеки педагогам під час занять рекомендовано використовувати захисні щитки. Відповідні вимоги до протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину оприлюднено на сайті МОЗ.20:36 25.08.2020