14:15 04.03.2019
Новини
Соціально-правовий захист осіб з особливими потребами, забезпечення їх доступом до якісних освітніх послуг – один з основних векторів соціальної політики України. Введення європейських стандартів соціальних послуг – один з кроків до створення нової моделі соціальної підтримки осіб з особливими потребами, надання їм комплексної психолого-педагогічної допомоги та інтеграції їх в суспільство.
Інклюзивно-ресурсний центр охоплює всіх дітей Сколівського району з особливими освітніми потребами, тому є потреба у наданні якісних психолого-педагогічних послуг, зокрема:
13:25 01.03.2019
Створення умов для освіти дітей з особливими освітніми потребами в опорному навчальному закладі
Інклюзивна освіта впроваджена в ОНЗ «Сколівська академічна гімназія при Національному університеті «Львівська політехніка» імені Героя України Героя Небесної сотні Олега Ушневича». Це освіта, яка передбачає навчання дітей з особливими освітніми потребами в масовій школі, зокрема, в інклюзивних класах. Закон про інклюзивну освіту, який в Україні запрацював влітку 2017 року, забезпечує школярів з особливими освітніми потребами навчанням у звичайних класах. Окрім цього, гарантує забезпечення психолого-педагогічною та корекційно-розвитковою допомогою.15:07 28.02.2019
Надання інклюзивних послуг особам з особливими освітніми потребами в КУ «Сколівський ІРЦ»
В Сколівському районі кількість осіб, що потребують психолого-педагогічної допомоги, підтримки та супроводу постійно зростає. Це зумовлює створення абсолютно нової моделі надання комплексної психолого-педагогічної допомоги, що сприятиме реалізації ефективної адаптації, реабілітації та соціалізації осіб з особливими потребами в умовах сучасного суспільства. Визнання інклюзії як ключової передумови для забезпечення права на освіту активізувалось впродовж останніх років і закріплене в Конвенції про права осіб з інвалідністю – першому обов’язковому для всіх держав документі, що містить концепцію інклюзивної освіти. Інклюзивна освіта має пріоритетне значення для забезпечення якісної освіти усіх дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, а також для побудови інклюзивного суспільства.16:47 27.02.2019
Як проводять комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Комплексне оцінювання проводять, аби: визначити особливі освітні потреби дитини, зокрема й коефіцієнт інтелекту (IQ) розробити відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини рекомендації про: програми навчання особливості організації психолого-педагогічної допомоги. Ініціаторами комплексного психолого-педагогічного оцінювання можуть бути лише батьки дитини або її законні представники.17:33 26.02.2019
Чому батькам дітей з особливими освітніми потребами слід звертатися до ІРЦ
Діти з особивими освітніми потребами мають отримувати якісну освіту та соціальну адаптацію в умовах інклюзивної освіти. Саме інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ) спрямовані забезпечити права на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти дітей, які мають особливі освітні потреби. Під час навчання таких дітей потрібно враховувати їхні психофізіологічні можливості.15:19 26.02.2019
Президент Петро Порошенко констатує, що розвитку інклюзивної освіти в державі нині приділяється значна увага, завдяки чому понад 15 тисяч дітей з особливими освітніми потребами можуть навчатися і спілкуватися зі своїми однолітками, а не вдома.
20:02 23.02.2019
Відмовити у прийомі до навчальних закладів дітям з особливими потребами не має права жоден
В Україні діє Закон «Про освіту» щодо організації інклюзивного навчання. Документ гарантує школярам з особливими освітніми потребами індивідуальне чи дистанційне навчання. Також дітям з особливими освітніми потребами мають забезпечити психолого-педагогічну та корекційно-розвиткову допомогу. Обладнати навчальні заклади, де з’являться інклюзивні групи чи класи, мають коштом державного бюджету. В Законі України зазначається, що відмовити у прийомі до навчального закладу дітям з особливими освітніми потребами не має права жоден. На сьогодні високопосадовці в уряді та керівники навчальних закладів на місцях визнають, що інклюзивна освіта дається нелегко. Потрібні не лише додаткові ресурси та час, а й допомога усіх учасників навчального процесу. Понад те, інклюзія – поштовх для суспільства стати на щабель вище, бути толерантнішими. Йдеться про виховання терпеливості як у дорослих, так і молодого покоління.15:48 22.02.2019
Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, – з дитиною.
Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров’я, розум, характер, її місце і роль у житті.
В.Сухомлинський
Уведення в дію нового Закону України «Про освіту» закріплює практику надання дітям з особливими освітніми потребами «системи освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників», що є офіційним визначенням поняття «інклюзивне навчання». Прийняття цього законодавчого акту покладає на суспільство та державні органи значну відповідальність за долю всіх дітей, в тому числі й самого незахищеного прошарку суспільства – дітей з порушеннями розвитку, у тому числі з інвалідністю.
18:56 21.02.2019
Навчання для роботи в автоматизованій системі ІРЦ
21 лютого 2019 року на базі комунального закладу Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр «Мрія» відбулося навчання для роботи в автоматизованій системі ІРЦ18:30 21.02.2019