Перші 100 днів для родин, які виховують дітей з аутизмом
Перші сто днів - посібник, який має на метi допомогти сім’ям дітей, у яких вперше дiагностовані розлади аутистичного спектру15:17 10.04.2019
Перші 100 днів для родин, які виховують дітей з аутизмом
Перші сто днів - посібник, який має на метi допомогти сім’ям дітей, у яких вперше дiагностовані розлади аутистичного спектру15:17 10.04.2019
СЬОГОДНІ – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО АУТИЗМ
2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про проблеми аутизму. У цей день в усьому світі привертають увагу до людей з аутичними розладами19:46 02.04.2019
Система автоматизації роботи ІРЦ вже запрацювала
Система буде відкритою для всіх і покликана спростити та пришвидшити взаємодію центрів, батьків та дітей з особливими освітніми потребами.16:09 29.03.2019
13:48 22.03.2019
Діти як діти, тільки "сонячні"
Їх називають "дітьми сонця". Сьогодні День людини з синдромом Дауна – одного із найбільш поширених генетичних порушень. Сьогодні в усьому світі проходить флешмоб «lots of socks», тобто "багато шкарпеток". Люди одягають шкарпетки з неоднаковими візерунками і різних кольорів, аби відчути, як це бути не таким, як усі, і жити під пильними поглядами оточуючих. Синдром Дауна є генетичною аномалією, при якій в клітині людини з’являється додаткова третя хромосома в 21-ій парі (трисомія 21-ої хромосоми). Такі люди мають 47 хромосом на відміну від 46 хромосом звичайної людини. Їм притаманна характерна зовнішність, підвищена можливість появи певного спектру захворювань (наприклад , вроджених вад серцево-судинної системи, набутих вад сенсорної системи, тощо).14:12 21.03.2019
Відбувся семінар для асистентів учителів та практичних психологів ЗЗСО Сколівського району
Сьогодні, 14.03.2019 року, в приміщенні актового залу КУ «Сколівська ЦРЛ» відбувся семінар для асистентів учителів та практичних психологів на тему: «Підсумок результатів проведення моніторингового дослідження результативності навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в ЗЗСО Сколівського району».15:11 14.03.2019
Співпраця з командою психолого-педагогічного супроводу дитини
З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої та дошкільної освіти, утворюється команда психолого-педагогічного супроводу (далі – КС), на яку покладається виконання наступних завдань: збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання індивідуальної програми розвитку (далі – ІПР); проведення інформаційно-просвітницької роботи у закладі освіти серед педагогічних працівників, батьків і дітей з метою недопущення дискримінації та порушення прав дитини, формування дружнього та неупередженого ставлення до дітей з ООП; проведення консультативної роботи з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання; створення належних умов для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище; надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання; розроблення ІПР для кожної дитини з ООП та моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини; визначення напрямів психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, що можуть бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, та забезпечення надання цих послуг. Склад КС визначається з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП. До складу КС входять: У закладі загальної середньої освіти: постійні учасники: директор або заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів (класний керівник), вчитель-предметник, асистент вчителя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог та батьки (один з батьків) або законні представники (далі – батьки) дитини з ООП тощо; залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо; У закладі дошкільної освіти: постійні учасники: директор або вихователь-методист, вихователь, асистент вихователя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог та батьки дитини з ООП тощо; залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо. Загальне керівництво КС дітей з ООП покладається на директора або заступника директора з навчально-виховної роботи/вихователя-методиста, який несе відповідальність за виконання покладених на команду завдань та розподіл функцій між її учасниками. Однією з організаційних форм діяльності КС є засідання її учасників, яке проводиться не менше трьох разів протягом навчального року. За потреби скликаються позачергові засідання. Ініціювати позачергове засідання КС може будь-хто з її учасників. Головою засідання КС є директор або заступник директора з навчально-виховної роботи в закладі загальної середньої освіти, вихователь-методист – в закладі дошкільної освіти. Відповідно до висновку ІРЦ, індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (за наявності), результатів психолого-педагогічного вивчення дитини КС складає індивідуальну програму розвитку дитини з ООП впродовж 2-х тижнів з моменту початку освітнього процесу. ІПР погоджується батьками та затверджується керівником закладу освіти. КС переглядає ІПР з метою її коригування та визначення прогресу розвитку дитини у закладі загальної середньої освіти двічі на рік (у разі потреби – частіше); у закладі дошкільної освіти – тричі на навчальний рік (у разі потреби частіше). Відповідно до особливостей розвитку дитини з ООП КС розробляє індивідуальний навчальний план та індивідуальну навчальну програму в закладі загальної середньої освіти та індивідуальний освітній план в закладі дошкільної освіти. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗЗСО14:39 12.03.2019
МОН винесло на обговорення зміни щодо строку навчання дітей з особливими освітніми потребами
Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення зміни до постанови уряду щодо строку навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах.12:57 08.03.2019
18:33 07.03.2019
Інклюзивна освіта – це процес зміцнення можливостей системи освіти для охоплення всіх учнів
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ12:56 06.03.2019