A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»
Сколівської міської ради

Новини

Дата: від до Скинути

Впровадження сучасних методик

 Сколівський інклюзивно-ресурсний центр забезпечений сучасними психологічними інструментами для комплексної оцінки розвитку дітей, а саме:

13:48 22.03.2019

Діти як діти, тільки "сонячні"

       Їх називають "дітьми сонця". Сьогодні День людини з синдромом Дауна – одного із найбільш поширених генетичних порушень. Сьогодні в усьому світі проходить флешмоб «lots of socks», тобто "багато шкарпеток". Люди одягають шкарпетки з неоднаковими візерунками і різних кольорів, аби відчути, як це бути не таким, як усі, і жити під пильними поглядами оточуючих. Синдром Дауна є генетичною аномалією, при якій в клітині людини з’являється додаткова третя хромосома в 21-ій парі (трисомія 21-ої хромосоми). Такі люди мають 47 хромосом на відміну від 46 хромосом звичайної людини. Їм притаманна характерна зовнішність, підвищена можливість появи певного спектру захворювань (наприклад , вроджених вад серцево-судинної системи, набутих вад сенсорної системи, тощо).

14:12 21.03.2019

Відбувся семінар для асистентів учителів та практичних психологів ЗЗСО Сколівського району

    Сьогодні, 14.03.2019 року, в приміщенні актового залу КУ «Сколівська ЦРЛ» відбувся семінар для асистентів учителів та практичних психологів на тему: «Підсумок результатів проведення моніторингового дослідження результативності навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в ЗЗСО Сколівського району».

15:11 14.03.2019

Співпраця з командою психолого-педагогічного супроводу дитини

                                З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої та дошкільної освіти, утворюється команда психолого-педагогічного супроводу (далі – КС), на яку покладається виконання наступних завдань: збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання індивідуальної програми розвитку (далі – ІПР); проведення інформаційно-просвітницької роботи у закладі освіти серед педагогічних працівників, батьків і дітей з метою недопущення дискримінації та порушення прав дитини, формування дружнього та неупередженого ставлення до дітей з ООП; проведення консультативної роботи з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання; створення належних умов для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище; надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання; розроблення ІПР для кожної дитини з ООП та моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини; визначення напрямів психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, що можуть бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, та забезпечення надання цих послуг.   Склад КС визначається з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП. До складу КС входять: У закладі загальної середньої освіти: постійні учасники: директор або заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів (класний керівник), вчитель-предметник, асистент вчителя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог та батьки (один з батьків) або законні представники (далі – батьки) дитини з ООП тощо; залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо; У закладі дошкільної освіти: постійні учасники: директор або вихователь-методист, вихователь, асистент вихователя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог та батьки дитини з ООП тощо; залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо. Загальне керівництво КС дітей з ООП покладається на директора або заступника директора з навчально-виховної роботи/вихователя-методиста, який несе відповідальність за виконання покладених на команду завдань та розподіл функцій між її учасниками. Однією з організаційних форм діяльності КС є засідання її учасників, яке проводиться не менше трьох разів протягом навчального року. За потреби скликаються позачергові засідання. Ініціювати позачергове засідання КС може будь-хто з її учасників. Головою засідання КС є директор або заступник директора з навчально-виховної роботи в закладі загальної середньої освіти, вихователь-методист – в закладі дошкільної освіти. Відповідно до висновку ІРЦ, індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (за наявності), результатів психолого-педагогічного вивчення дитини КС складає індивідуальну програму розвитку дитини з ООП  впродовж 2-х  тижнів з моменту початку освітнього процесу.  ІПР  погоджується батьками та затверджується керівником закладу освіти. КС переглядає ІПР з метою її коригування та визначення прогресу розвитку дитини у закладі загальної середньої освіти двічі на рік (у разі потреби – частіше); у закладі дошкільної освіти – тричі на навчальний рік (у разі потреби частіше). Відповідно до особливостей розвитку дитини з ООП КС розробляє індивідуальний навчальний план та індивідуальну навчальну програму в закладі загальної середньої освіти та індивідуальний освітній план в закладі дошкільної освіти. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗЗСО 

14:39 12.03.2019

МОН винесло на обговорення зміни щодо строку навчання дітей з особливими освітніми потребами

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення зміни до постанови уряду щодо строку навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах.

12:57 08.03.2019

МИСТЕЦТВО ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

 7 березня у Районному народному домі «Бескид» м.Сколе відбулася літературно-музична композиція з нагоди 205-річниці  від  дня народження Т.Г. Шевченка «Ми Тебе не забудем, Тарасе». 

18:33 07.03.2019

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора