A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»
Сколівської міської ради

Новини

Дата: від до Скинути

Відбувся семінар для асистентів учителів та практичних психологів ЗЗСО Сколівського району

    Сьогодні, 14.03.2019 року, в приміщенні актового залу КУ «Сколівська ЦРЛ» відбувся семінар для асистентів учителів та практичних психологів на тему: «Підсумок результатів проведення моніторингового дослідження результативності навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в ЗЗСО Сколівського району».

15:11 14.03.2019

Співпраця з командою психолого-педагогічного супроводу дитини

                                З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої та дошкільної освіти, утворюється команда психолого-педагогічного супроводу (далі – КС), на яку покладається виконання наступних завдань: збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання індивідуальної програми розвитку (далі – ІПР); проведення інформаційно-просвітницької роботи у закладі освіти серед педагогічних працівників, батьків і дітей з метою недопущення дискримінації та порушення прав дитини, формування дружнього та неупередженого ставлення до дітей з ООП; проведення консультативної роботи з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання; створення належних умов для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище; надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання; розроблення ІПР для кожної дитини з ООП та моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини; визначення напрямів психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, що можуть бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, та забезпечення надання цих послуг.   Склад КС визначається з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП. До складу КС входять: У закладі загальної середньої освіти: постійні учасники: директор або заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів (класний керівник), вчитель-предметник, асистент вчителя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог та батьки (один з батьків) або законні представники (далі – батьки) дитини з ООП тощо; залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо; У закладі дошкільної освіти: постійні учасники: директор або вихователь-методист, вихователь, асистент вихователя, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог та батьки дитини з ООП тощо; залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей тощо. Загальне керівництво КС дітей з ООП покладається на директора або заступника директора з навчально-виховної роботи/вихователя-методиста, який несе відповідальність за виконання покладених на команду завдань та розподіл функцій між її учасниками. Однією з організаційних форм діяльності КС є засідання її учасників, яке проводиться не менше трьох разів протягом навчального року. За потреби скликаються позачергові засідання. Ініціювати позачергове засідання КС може будь-хто з її учасників. Головою засідання КС є директор або заступник директора з навчально-виховної роботи в закладі загальної середньої освіти, вихователь-методист – в закладі дошкільної освіти. Відповідно до висновку ІРЦ, індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (за наявності), результатів психолого-педагогічного вивчення дитини КС складає індивідуальну програму розвитку дитини з ООП  впродовж 2-х  тижнів з моменту початку освітнього процесу.  ІПР  погоджується батьками та затверджується керівником закладу освіти. КС переглядає ІПР з метою її коригування та визначення прогресу розвитку дитини у закладі загальної середньої освіти двічі на рік (у разі потреби – частіше); у закладі дошкільної освіти – тричі на навчальний рік (у разі потреби частіше). Відповідно до особливостей розвитку дитини з ООП КС розробляє індивідуальний навчальний план та індивідуальну навчальну програму в закладі загальної середньої освіти та індивідуальний освітній план в закладі дошкільної освіти. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗЗСО 

14:39 12.03.2019

МОН винесло на обговорення зміни щодо строку навчання дітей з особливими освітніми потребами

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення зміни до постанови уряду щодо строку навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах.

12:57 08.03.2019

МИСТЕЦТВО ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

 7 березня у Районному народному домі «Бескид» м.Сколе відбулася літературно-музична композиція з нагоди 205-річниці  від  дня народження Т.Г. Шевченка «Ми Тебе не забудем, Тарасе». 

18:33 07.03.2019

Надання комплексної психолого-педагогічної допомоги особам з особливими освітніми потребами та інтеграція їх в суспільство

Соціально-правовий захист осіб з особливими потребами, забезпечення їх доступом до якісних освітніх послуг – один з основних векторів соціальної політики України.  Введення європейських стандартів соціальних послуг – один з кроків до створення нової моделі соціальної підтримки осіб з особливими потребами, надання їм комплексної психолого-педагогічної допомоги та інтеграції їх в суспільство.

14:15 04.03.2019

Діяльність в інтересах дитини

     Інклюзивно-ресурсний центр охоплює всіх дітей Сколівського району з особливими освітніми потребами, тому є потреба у наданні якісних психолого-педагогічних послуг, зокрема:

13:25 01.03.2019

Створення умов для освіти дітей з особливими освітніми потребами в опорному навчальному закладі

Інклюзивна освіта впроваджена в ОНЗ «Сколівська академічна гімназія при Національному університеті «Львівська політехніка» імені Героя України Героя Небесної сотні Олега Ушневича». Це освіта, яка передбачає навчання дітей з особливими освітніми потребами в масовій школі, зокрема, в інклюзивних класах. Закон про інклюзивну освіту, який в Україні запрацював влітку 2017 року, забезпечує школярів з особливими освітніми потребами навчанням у звичайних класах. Окрім цього, гарантує забезпечення психолого-педагогічною та корекційно-розвитковою допомогою. 

15:07 28.02.2019

Надання інклюзивних послуг особам з особливими освітніми потребами в КУ «Сколівський ІРЦ»

    В Сколівському районі кількість осіб, що потребують психолого-педагогічної допомоги, підтримки та супроводу постійно зростає. Це зумовлює створення абсолютно нової моделі надання комплексної психолого-педагогічної допомоги, що сприятиме реалізації ефективної адаптації, реабілітації та соціалізації осіб з особливими потребами в умовах сучасного суспільства. Визнання інклюзії як ключової передумови для забезпечення права на освіту активізувалось впродовж останніх років і закріплене в Конвенції про права осіб з інвалідністю – першому обов’язковому для всіх держав документі, що містить концепцію інклюзивної освіти. Інклюзивна освіта має пріоритетне значення для забезпечення якісної освіти усіх дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, а також для побудови інклюзивного суспільства.

16:47 27.02.2019

Як проводять комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

       Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Комплексне оцінювання проводять, аби: визначити особливі освітні потреби дитини, зокрема й коефіцієнт інтелекту (IQ) розробити відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини рекомендації про: програми навчання особливості організації психолого-педагогічної допомоги. Ініціаторами комплексного психолого-педагогічного оцінювання можуть бути лише батьки дитини або її законні представники.

17:33 26.02.2019

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора