A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»
Сколівської міської ради

Крок далі… Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти

Дата: 12.04.2023 17:14
Кількість переглядів: 285

По завершенні виробничої практики, яку проходили здобувачі освіти у закладах громадського харчування, відбулась поетапна кваліфікаційна атестація з професії кондитер 3 - го розряду в Державному навчальному закладі «Меденицький професійний ліцей». Свій кондитерський виріб відповідно до  кваліфікаційних вимог виконував та презентував комісії учень з особливими освітніми потребами групи 20 к/к. Згідно рішення атестаційної комісії учневі з ООП присвоєно третій розряд кондитера.

Якісні інклюзивні освітні послуги у ЗПТО – результат грамотного менеджменту, роботи педагогів, участі у цьому процесі всіх учнів, батьків та співпраці з інклюзивно-ресурсним центром.

Василь ЛУЖЕЦЬКИЙ, директор професійного ліцею, акумулює та скеровує ресурси закладу та громади для здобуття якісної професійної (професійно-технічної) освіти з урахуванням потреб та можливостей кожного здобувача освіти. Під ресурсами слід розуміти не лише фінансові, що дають змогу організувати інклюзивне середовище, але й часові, людські та всі інші, які можуть прямо або опосередковано впливати на те, чи заклад буде готовий до навчання осіб з особливими освітніми потребами, наскільки комфортно вони себе почуватимуть, чи матиме заклад необхідну команду та обладнання для навчання тощо.

Освітні послуги надаються здобувачам освіти з особливими освітніми потребами із застосуванням особистісно орієнтованих методів навчання та з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких осіб.

    Інклюзивне навчання є основою якісної навчальної системи, яка дає можливість кожному – від дитини до дорослого – вчитися й реалізовувати власний потенціал. Особливості учнів мають бути не проблемою, а їхнім ресурсом.

Неможливо досягнути інклюзії, якщо сприймати її як незручність або вважати, що рівень можливостей учнів нереально покращити. Система освіти повинна реагувати на всі потреби учнів. Треба працювати разом, щоби збудувати світ, який вважає різноманіття чимось вартим шани, а не проблемою, яку треба виправити.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора