Науково-практична конференція «Професійна освіта та зайнятість осіб з особливими потребами» 09 - 11 грудня 2020 року
Сьогодні, 10 грудня 2020 року, продовжує свою роботу науково-практична конференція «Професійна освіта та зайнятість осіб з особливими потребами».
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ
голова оргкомітету – Василь САВКА – національний секретар ГО «Справа Кольпінга в Україні»
заступник голови оргкомітету – Катерина ОСТРОВСЬКА - голова Львівського осередку ГО «Справа Кольпінга в Україні», завідувач кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка, доктор психологічних наук, професор
члени оргкомітету:
Оргкомітет конференції:
Марія ВАСЮНИК-КУЛІЄВА – головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої освіти та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки Львівської обласної держадміністрації.
Дмитро ГЕРЦЮК – декан факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка.
Віра КОРНЯТ – доцент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка.
Тетяна МАЗУР – член Львівської Родини Кольпінга, асистент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка.
Леся ТОМАНЕВИЧ - головний спеціаліст відділу інновацій, дистанційного навчання, координації діяльності закладів вищої освіти і науки, професійної освіти, кандидат економічних наук, доцент.
Вітальні слова
Олег ПАСКА - директор Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації
Наталія КУЗЯК – директор Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації
Вступне слово
Дмитро ГЕРЦЮК - декан факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО
ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ
(ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
Ольга НАБОЧЕНКО (онлайн), державний експерт експертної групи з питань інклюзивної освіти Директорату дошкільної, позашкільної та інклюзивної освіти
Концепція інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами: реалії та перспективи
Галина ПОНОМАРЬОВА (онлайн), державний експерт експертної групи з питань змісту та забезпечення якості освіти Директорату професійної освіти
Забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами. Організаційні засади інклюзивного навчання
Ярослав БОРДІЯН, директор Львівського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Діяльність Львівського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: соціальна робота з дітьми та молоддю з особливими потребами
Юрій КОВНИЙ, доцент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи Львівського національного університету імені Івана Франка
Правові аспекти інклюзії в Україні
Ігор ОСТРОВСЬКИЙ, член Правління ГО «Справа Кольпінга в Україні», професор кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка, доктор технічних наук
Впровадження інклюзивної моделі в систему професійної (професійно-технічної освіти): підготовка асистента майстра виробничого навчання
Віра КОРНЯТ, доцент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи Львівського національного університету імені Івана Франка
Професійна орієнтація осіб з особливими освітніми потребами як соціальна та педагогічна проблема
Катерина ОСТРОВСЬКА, голова Львівського осередку ГО «Справа Кольпінга в Україні»,завідувач кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка, доктор психологічних наук, професор
Лілія ДРОБІТ, керівник програми «Амбулаторій аутизму» ГО «Справа Кольпінґа в Україні», асистент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка
Процедури та методи профорієнтаційної діагностики в інклюзивному просторі
Марія ВАСЮНИК-КУЛІЄВА, головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої освіти та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки Львівської обласної держадміністрації
Неперервність інклюзивної освіти
Наталія ДИМІЦЬКА, директор комунальної установи «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської районної ради Львівської області
Роль інклюзивно-ресурсних центрів у наданні послуг особам з особливими освітніми потребами
Олег САЛАМОН, презес ГО «Справа Кольпінґа в Україні», асистент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка
Духовний і психологічний супровід професійної реабілітації людей з особливими потребами
Галина МИХАЛЬЧИШИН, (онлайн) голова Родини Кольпінга м. Пустомити, старший викладач кафедри психології філософського факультету Львівського національного університету імені Івана Франка
Ресурсність програми Kolpingberg у профорієнтаційній роботі культурно-мистецького напрямку
Наталія ШЕВЧЕНКО (онлайн), – директор спеціальної школи у Кривому Розі
Досвід застосування профорієнтаційної складової у спеціальній школі
Лариса КАЛЬЧЕНКО, доцент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи Львівського національного університету імені Івана Франка
Місце соціального педагога в інклюзивній освіті України
Оксана ГАЇНА, дитячий психіатр вищої категорії; комунальне некомерційне підприємство «Стрийська міська дитяча лікарня», комунальне некомерційне підприємство «Сколівська центральна районна лікарня»
Медичний та психологічний супровід осіб з особливими освітніми потребами в рамках надання якісної всебічної допомоги для самореалізації та розвитку в загальноосвітньому просторі
Надія ПЕЛИХ, директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Яворівської районної ради Львівської області
Роль керівника закладу професійної (професійно-технічної) освіти в організації та розвитку інклюзивного освітнього середовища
Марія ГОГОЛЕВСЬКА, директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Турківської районної ради Львівської області
Співпраця фахівців ІРЦ з батьками щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами
Леся СІКОРСЬКА, доцент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка
Іван ЗАХАРЧУК, юрист-консульт Комунального закладу Львівської обласної ради «Грушківський психоневрологічний інтернат»
Юридичні аспекти життєдіяльності психоневрологічних інтернатів в контексті політики інтеграції осіб з особливими потребами в загальноосвітній простір
11 грудня
ПРОФЕСІЙНА (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА)
ОСВІТА МОЛОДІ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ:
ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА
Ольга КОТОВСЬКА, (онлайн) начальник управління інновацій, дистанційного навчання, координації діяльності закладів вищої освіти і науки, професійної освіти, планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку і звітності, кандидат філософських наук, доцент
Інклюзивна освіта як ефектвний метод навчання дітей з особливими потребами
Іван ПИКУС, (онлайн) начальник відділу інновацій, дистанційного навчання, координації діяльності закладів вищої освіти і науки, професійної освіти
Інклюзія у закладах професійно-технічної освіти: досвід Львівщини
Леся ТОМАНЕВИЧ, головний спеціаліст відділу інновацій, дистанційного навчання, координації діяльності закладів вищої освіти і науки, професійної освіти, кандидат економічних наук, доцент.
Соціальна інтеграція осіб з обмеженими можливостями в соціум
Олександра ДРУЖИНСЬКА, директор Святошинського районногоу м.Києві центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Проведення оцінки потреб та визначення доцільності повернення дитини до інтернатного закладу як складова впровадження реформи деінституалізації (досвід роботи Святошинського районного у м. Києві центру служб для сім’ї, дітей та молоді)
Катерина ОСТРОВСЬКА – голова Львівського осередку ГО «Справа Кольпінга в Україні», завідувач кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи, професор ЛНУ ім. Івана Франка
Профорієнтація та професійна зайнятість осіб з особливими потребами в ГО «Справа Кольпінга в Україні»: досвід програми Kolpingberg
Леонід ЗІНЬКІВСЬКИЙ, (онлайн) практичний психолог, організатор та тренер навчальних курсів для асистентів дитини та асистентів вчителя, фахівець з сенсорної інтеграції, заст. Голови Родини Кольпінга м. Вінниця
Профорієнтація з супроводом людини з інвалідністю на робочому місті та підтримане проживання: практичний досвід Родини Кольпінга м. Вінниця
Світлана ЛИХОЛАТ, доцент кафедри маркетингу і логістики НУ Львівська політехніка
Вплив «державної дієздатності» на екстрактивні та інклюзивні інститути
Галина ПОНЬКО, голова Родини Кольпінга м. Шаргорода Вінницької області, керівник навчально-реабілітаційного центру програми Kolpingberg
Профорієнтація в умовах навчально-реабілітаційного центру та центру денного перебування
Віра КОРНЯТ, доцент кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка
Підготовка фахівців спеціальної освіти та соціальної роботи для системи професійно-технічної освіти
Наталія РИБАК, заступник директора навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області
Моделі та технології забезпечення доступності освітнього простору закладів професійної (професійно-технічної) освіти для осіб з особливими потребами
Ірина БУРАК, директор державного навчального закладу «Ставропігійське вище професійне училище міста Львова»
Інклюзія і професійна освіта: досвід закладу
Святослав СЛОБОДЯН - координатор програми Львівської Родини Кольпінга, викладач кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка:
Професійна реабілітація людей з особливими потребами: досвід ГО «Справа Кольпінга в Україні
Марія ПОЛІЩУК, в.о. директора Львівського вищого професійного училища комп’ютерних технологій та будівництва
Інклюзивна освіта в закладі профтехосвіти: доступ до якісної освіти
Надія ОБНЯВКА, директор Львівського вищого професійного художнього училища
Застосування стратегії співпраці в умовах інклюзивного навчання на прикладі освітнього закладу для людей з особливими потребами: соціально-психологічний аспект
Оксана ГРЕЧАНИК, директор Добротвірського професійного ліцею
Особливості професійного навчання осіб з особливими освітніми потребами з порушеннями інтелектуального розвитку
Леся МАКСИМІВ, директор державного навчального закладу «Львівське вище професійне училище побутового обслуговування»
Проблематика навчання та адаптація осіб з особливими потребами в закладах професійної освіти
Оксана БІЛИК, директор вищого професійного училища № 11м. Червонограда
Олег КИЗИМА, директор вищого професійного училища № 34 м. Стрия
Особливості здобуття професії учнями з обмеженими освітніми потребами
Василь ЛУЖЕЦЬКИЙ, Василь ЛУЖЕЦЬКИЙ, директор державного навчального закладу «Меденицький професійний ліцей», кандидат технічних наук, доцент, кандидат технічних наук, доцент
Актуальні проблеми організації інклюзивного навчання у ЗПТО
Лідія ТРІПНИК, інструктор з трудової адаптації Комунального закладу Львівської обласної ради «Грушківський психоневрологічний інтернат»
Психологічні аспекти професійної зайнятості осіб з особливими потребами у психоневрологічних інтернатах»
Підведення підсумків та формування резолюції конференції
Модератори:
Ігор ОСТРОВСЬКИЙ, член Правління ГО «Справа Кольпінга в Україні», професор ЛНУ ім. І.Франка
Василь САВКА, національний секретар ГО «Справа Кольпінга в Україні»
Підписання меморандуму про співпрацю