A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»
Сколівської міської ради

Інклюзія в дії

Дата: 15.09.2023 18:09
Кількість переглядів: 448

Фото без опису Кожна людина, незалежно від стану здоров’я, особливостей функціонування, здібностей та можливостей, місця проживання чи інших відмінностей має право на здобуття освіти, якість якої має бути однаково високою для всіх. Право на інклюзію, соціальне включення – невід’ємне право кожної людини.

Фото без описуДержавний навчальний заклад «Меденицький професійний ліцей» можна вважати успішним прикладом впровадження інклюзивного навчання, зокрема в професії кондитер. За 4 роки роботи є добрі результати. Якісні інклюзивні освітні послуги у ЗПТО – результат грамотного менеджменту директора закладу Василя ЛУЖЕЦЬКОГО, роботи педагогів, участі у цьому процесі всіх учнів, батьків та співпраці з інклюзивно-ресурсним центром. На засіданні команди супроводу, окрім питань щодо планування етапів наступної діяльності, ми провели моніторинг динаміки розвитку особи з особливими освітніми потребами і були приємно вражені її досягненнями. Особливої уваги заслуговує практичний результат. Наш учень самостійно приготував страви і пригостив нас.

Фото без опису

 

Фото без описуФото без описуНадзвичайно зворушливий момент. Емоціі переповнювали кожного: і викладачів, і фахівців ІРЦ, і найбільше, мабуть, маму і самого творця кулінарних шедеврів. У нашому  освітньому просторі кардинально змінюються підходи до навчання й виховання осіб з особливими освітніми потребами, адже перехід до гуманістичної парадигми освіти гарантує право на рівний доступ до якісної освіти та навчання за місцем проживання в умовах освітнього закладу. Концепція створення єдиного освітнього простору для всіх дітей з врахуванням їх індивідуальних можливостей відображає одну з головних демократичних ідей – цінність кожної людини та орієнтацію на реалізацію активної життєвої позиції в суспільстві. Включення дітей з особливими освітніми потребами в освітній простір – це закономірний етап розвитку системи інклюзивної освіти, який пов’язаний з переосмисленням державою та суспільством ставлення до осіб з особливими освітніми потребами, визнанням їхнього права на отримання рівних можливостей в різних галузях життя, зокрема і в освіті. Сучасне законодавство України в галузі освіти забезпечує правові засади розвитку системи освіти в різних аспектах: створення умов для виховання, навчання, реабілітації, соціальної адаптації, соціалізації в суспільстві осіб з особливими освітніми потребами. Необхідно бачити в кожній особі людину майбутнього, цінувати кожну мить життя, дослухатися і підтримувати. Хай як складатимуться обставини, єдина й найцінніша риса особистостей – це людяність.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора