A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»
Сколівської міської ради

Робота засідання Координаційної ради психологічної служби системи освіти Стрийського району

Дата: 13.09.2023 17:53
Кількість переглядів: 365

Сьогодні в Стрийській РВА відбулось засідання Координаційної ради психологічної служби системи освіти Стрийського району. Під головуванням заступника Володимира ШВЕДА та начальниці відділу освіти, охорони здоров’я та спорту Олени УРДЕЙ були розглянуті виклики, з якими щоденно зіштовхуються психологи. В ході робочої зустрічі кожен фахівець озвучив пропозиції та рекомендації, які потребують особливої уваги.

Наталія ДИМІЦЬКА, директор комунальної установи «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської міської ради, поділившись власним досвідом,  підсумувавши результати, запропонувала активувати спільні ресурси і можливості та спроектувати спільну діяльність до кінця 2023 року.

В процесі зустрічі Олена УРДЕЙ, очільниця Координаційної ради, сформувала стратегію розвитку психологічної служби та напрямки діяльності. В процесі роботи засідання був складений план роботи Ради на поточний рік, а також прийнято рішення створити групу для обміну досвідом та надання взаємодопомоги.

Заслухавши інформацію членів Координаційної ради психологічної служби, Володимир Швед підвів підсумки та вніс пропозиції щодо визначення механізму, шляхів та способів розв'язання соціально-економічних проблем у діяльності фахівців психологічної служби в закладах освіти громад задля покращення якості надання психологічних послуг та соціально-педагогічного патронажу.

На сьогоднішньому засіданні одноголосно обрано заступника Ради – Наталію ДИМІЦЬКУ та секретаря – Тетяну ЛУТЧИН, голову спільноти психологів Миколаївської громади.

 

Розпорядження Про створення Координаційної ради психологічної служби системи освіти Стрийського району

 

Положення про Координаційну раду психологічної служби системи освіти Стрийського району


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора