Моніторингове дослідження результативності навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами за I семестр 2019-2020 н.р.
29 січня 2020 року в приміщенні актового залу Сколівської ЦРЛ фахівцями комунальної установи «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської районної ради Львівської області була проведена нарада на тему: «Моніторингове дослідження результативності навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами за I семестр 2019-2020 н.р.», на яку були запрошені асистенти вчителів та практичні психологи закладів загальної середньої освіти. Метою дослідження є вивчення рівня навчальних досягнень учнів, які навчаються за індивідуальною формою та знаходяться на інклюзивному навчанні з наступним спостереженням динаміки корекційного навчання та покращення якості знань з основних предметів. Це дасть змогу зробити висновки про стан інтелектуального розвитку та спрогнозувати роботу на найближчий період.
На нараді активно обговорювалися питання щодо змісту роботи асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням на уроках різних освітніх галузей та виконання функціональних обов’язків асистента, що описані в листі МОН України від 05.02.2018 р.№2.5-281.
Фахівці запропонували впровадження новітніх підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами та стратегії успішного введення інклюзивної практики:
- ефективні технології навчання дітей в інклюзивному класі;
- методичні рекомендації щодо адаптації навчального середовища;
- прийоми, що надають можливість забезпечення навчальних потреб учнів в інклюзивних умовах закладу загальної середньої освіти;
- поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики.
На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 №1/9-548 з метою забезпечення навчальною літературою дітей з особливими освітніми потребами та навчально-методичними посібниками педагогічних працівників на нараді була видана навчально-методична література та підручники практичним психологам та асистентам вчителів.