Підсумки роботи спільноти вчителів-реабілітологів ІРЦ Львівської області за 2024 рік
2024 рік став періодом активного розвитку та професійного зростання для спільноти вчителів-реабілітологів Львівської області. Завдяки спільним зусиллям та плідній співпраці, вдалося досягти значних успіхів у сфері реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. Голова професійної спільноти Ольга ХАМУЛЯК доповіла про ключові події та заходи, які протягом року було проведено. Це ряд навчальних заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та обмін досвідом серед фахівців:
- 4 квітня 2024 року: навчання з теми «Класифікація великих моторних функцій та підбір допоміжних засобів для мобільності (GMFCS)», проведене фахівцями комунальної установи «Львівський міський центр соціальних послуг та реабілітації «Джерело» Мариною Глухоцькою та Юлією Терещак. Захід поглибив знання реабілітологів у сфері підбору засобів мобільності та класифікації моторних функцій;
- 19 квітня 2024 року: семінар-практикум «Робота реабілітолога з дітьми з соціоадаптаційними труднощами як важливий компонент корекційної складової», організований КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Дрогобицької міської ради під керівництвом Мар’яни Гаврилків. Семінар був присвячений стратегіям корекції поведінкових труднощів у дітей з ООП;
- 10 липня 2024 року: онлайн-вебінар «Реабілітаційні технології у системі інклюзивної освіти», ініційований Мар’яною Рибак та організований КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Новороздільської міської ради. Вебінар ознайомив учасників з сучасними реабілітаційними технологіями в інклюзивній освіті.
Важливим аспектом діяльності спільноти став обмін досвідом:
- Іванна Сива (КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Стрийської міської ради) представила матеріал «Зниження рівня аутоагресії у дітей з ООП за допомогою фізичних відчуттів», де акцентувала увагу на методах роботи з дітьми, схильними до аутоагресії.
- Марта Жолінська (КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Миколаївської міської ради) поділилася досвідом з теми «Фізична реабілітація дітей при аутистичних розладах», розкривши нові підходи, зокрема застосування вправ для сенсорної інтеграції та фізичного розвитку.
Основні досягнення 2024 року
Підвищення кваліфікації: завдяки участі у різноманітних заходах, члени спільноти значно підвищили рівень своїх знань та компетенцій, особливо у роботі з дітьми з аутистичними розладами та моторними дисфункціями.
Впровадження інновацій: у практичній діяльності почали застосовуватися нові методики, спрямовані на зниження аутоагресії та покращення фізичної реабілітації, з використанням сучасних інструментів та допоміжних засобів для мобільності.
Активний обмін досвідом: сформовано платформу для відкритого обміну практичними кейсами та напрацюваннями, що сприяє професійному розвитку кожного учасника.
Голова професійної спільноти висловила щиру подяку всім колегам за відданість та професіоналізм.
Звіт підкреслює важливу роль професійної спільноти вчителів-реабілітологів Львівської області у розвитку системи реабілітації дітей з ООП та засвідчує готовність до подальшої плідної роботи.