Запорука успішної роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання
Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання в системі освіти визначається, як пріоритетний напрям в діяльності представників освітнього процесу. Відповідно до Конвенції про права дитини та Конституції України кожна дитина має право на отримання освіти. Реалізація права на освіту для всіх дітей, включаючи дітей з особливими освітніми потребами (ООП), неможлива без розвитку інклюзивного навчання.
Сьогодні 03.12.2020р., коли у світі відзначається Міжнародний день осіб з інвалідністю, фахівці КУ «Сколівський ІРЦ» разом з лікарем-психіатром дитячим КНП «Сколівська ЦРЛ» О.В. Гаїною побували в Славській ЗОШ І-ІІІст. та у форматі круглого столу обговорили актуальні питання, метою яких є розкриття основних кроків комплексного психологічного супроводу учнів інклюзивних класів задля розвитку їх пізнавальної сфери та кращої соціалізації.
Під час діалогу особливу увагу приділяли труднощам кожної дитини, а тим більше тим, які мають особливі освітні потреби: дотримання атмосфери толерантності і співчуття, психологічного комфорту в дитячому колективі. Правильно побудована педагогічна ситуація є підґрунтям справжнього особистісного зростання дітей з особливими освітніми потребами.