Фахівці КУ «Сколівський ІРЦ» вдосконалюють навички поведінкового керівництва для роботи з дітьми
Фахівці (консультанти) комунальної установи «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської міської ради взяли участь у навчальному проєкті, спрямованому на впровадження поведінкового керівництва в освітніх закладах для роботи з дітьми та підлітками, зокрема з розладом дефіциту уваги та гіперактивності (РДУГ). Проєкт організовано в рамках Комплексної програми охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки цивільного населення Львівської області на 2023–2026 роки за підтримки:
- Українського благодійного фонду «Коло сім’ї»;
- Україно-швейцарського проєкту «Психічне здоров’я для України» та Швейцарії;
- Координаційного центру при Львівській обласній державній адміністрації.
Головним завданням цього навчання є підвищення професійного рівня психологів та педагогів щодо розуміння загальних принципів поведінкового керівництва на рівні школи, класу та індивідуальної роботи з дитиною, набуття практичних навичок взаємодії з дітьми, які мають особливі освітні потреби, включаючи РДУГ, ознайомлення з локальніми маршрутами послуг для підтримки дітей, підлітків та їхніх сімей.
Поведінкове керівництво є важливою складовою освітнього процесу, особливо для осіб з особливими освітніми потребами. Воно допомагає створити ефективне середовище для навчання, яке підтримує розвиток дитини та сприяє її успішній адаптації в колективі, запобігає небажаній поведінці та розвиває позитивні моделі взаємодії, підвищує успішність учнів та зменшує рівень стресу в освітньому середовищі.
Завдяки участі в проєкті, фахівці інклюзивно-ресурсного центру отримали необхідні знання та практичні інструменти, які стануть у пригоді в нашій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Набуті знання та навички будуть впроваджені в навчальних закладах Сколівщини, що дозволить наступне:
- покращити якість психологічної підтримки в школах, ліцеях і гімназіях;
- зміцнити співпрацю між освітніми закладами та сім’ями дітей, які потребують особливої уваги;
- забезпечити доступ до локальних маршрутів послуг для дітей з РДУГ та іншими поширеними розладами.
Участь у цьому навчальному проєкті є важливим кроком для фахівців інклюзивно-ресурсного центру в їхньому професійному розвитку. ІРЦ продовжує вдосконалювати свої навички, щоб забезпечити якісну психолого-педагогічну підтримку дітям та їхнім родинам.
Висловлюємо щиру подяку організаторам за надану можливість брати участь у цій корисній ініціативі! Впевнені, що спільними зусиллями ми зможемо забезпечити ще кращі умови для розвитку наших дітей!