Інформаційна підтримка для педагогів, які працюють в інклюзивних класах/групах та батьків дітей з особливими освітніми потребами під час карантину
Зв’язок з командою психолого-педагогічного супроводу дитини, а саме: онлайн-зв’язок для отримання консультації та рекомендацій щодо організації навчання вдома. Наказ Міністерства освіти і науки України № 609 від 08 червня 2018 р. «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти».
Посилання на документ: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-primirnogo-polozhennya-pro-komandu-psihologo-pedagogichnogo-suprovodu-ditini-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-v-zakladi-zagalnoyi-serednoyi-ta-doshkilnoyi-osviti
1. Використовувати перевірені інформаційні джерела для отримання офіційної інформації щодо навчання в період карантинних заходів у країні, а саме сайт Міністерства освіти і науки України https://mon.gov.ua/ua
2. Користуватися https://ircenter.gov.ua/ для отримання консультації та запису на комплексне обстеження розвитку дитини.
3. Сайт, де можна отримати інформаційну підтримку з питань організації інклюзивного навчання в закладах освіти та консультації-онлайн в період карантину http://rcpio.ippo.kubg.edu.ua/
4. Сайт Нової української школи (НУШ), де розміщуються запитання-відповіді щодо організації інклюзивного навчання https://nus.org.ua
5. Офіційний сайт: http://skole.irc.org.ua/ (батьки/педагоги можуть знайти контактні телефони та електронні пошти для зв’язку зі спеціалістами КУ «Сколівський ІРЦ», домовитися про онлайн-консультацію та отримати рекомендації як записатися на комплексне психолого-педагогічне обстеження після виходу з карантину).
РОБОТА АССИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯВИХОВАТЕЛЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 р.:
- в період карантину асистент працює спільно з командою супроводу дитини з ООП розробляє індивідуальні завдання для дитини відповідно до її потреб;
- виконує організаційно-методичну роботу (стосовно оформлення звітів, планів роботи і т.п., - затверджується відповідними наказами керівника закладу освіти);
- асистенти вчителя/вихователя приймають безпосередню участь у роботі вчителя/вихователя під час дистанційного навчання;
- беруть участь у розробці дистанційних уроків/занять (модифікація/адаптація навчальних матеріалів);
- займаються самоосвітою.
Усі види роботи необхідно фіксувати у індивідуальному плані роботи під час карантину чи у звіті (як у кого затверджено відповідним наказом керівництва закладу освіти).
Наразі відсутні рекомендації по роботі з сім'ями, що виховують дітей з ООП та які не мають доступу до мережі Інтернет, дане питання залишається на розсуд керівників закладів освіти та команд супроводу.
Приклад індивідуального плану асистента: https://vseosvita.ua/library/individualnij-plan-roboti-asistenta-vcitela-pid-cas-karantinu-224798.html
https://naurok.com.ua/individualniy-plan-roboti-asistenta-vchitelya-pid-chas-karantinu-166369.html