Відбувся семінар для асистентів учителів та практичних психологів ЗЗСО Сколівського району
Дата: 14.03.2019 15:11
Кількість переглядів: 1305
Сьогодні, 14.03.2019 року, в приміщенні актового залу КУ «Сколівська ЦРЛ» відбувся семінар для асистентів учителів та практичних психологів на тему: «Підсумок результатів проведення моніторингового дослідження результативності навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в ЗЗСО Сколівського району».
Вчитель-дефектолог Готиш Ярослав Іванович розпочав семінар привітанням з Днем українського добровольця на честь мужності та героїзму захисників незалежності, суверенітету і територіальної цілісності України, сприяння подальшому зміцненню патріотичного духу в суспільстві, підвищенню суспільної уваги і турботи про учасників добровольчих формувань. Хвилиною мовчання вшанували пам’ять усіх, хто віддав життя за незалежність України.
Начальник відділу освіти Сколівської РДА Урдей О. І. наголосила на важливості впровадження інтерактивних процесів, а саме про формування у педагогічних працівників ставлення до інклюзії як до закономірного та прогресивного етапу в розвитку системи освіти.
Директор КУ «Сколівський ІРЦ» Диміцька Н. Б. розповіла про підсумки результатів проведення моніторингового дослідження результативності навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в ЗЗСО Сколівщини.
Вчитель-логопед Худзей Л. І. ознайомила зі станом роботи асистентів учителів та педагогів, які проводять корекційно-розвиткові заняття, та повідомила про перспективи розвитку інклюзивної освіти Сколівщини.
Практичні психологи Сявавко Х. І. та Малькович І. С. подали презентацію роботи на тему: «Психолого-педагогічний супровід для дітей з особливими освітніми потребами в ЗЗСО».
Вчитель-логопед Підгородецька Н. О. запропонувала створити команди професійної підтримки фахівців з метою обговорення своєї практики роботи та обміну досвідом.
У заході взяли участь 59 педагогічних працівників Сколівщини. У ході роботи семінару було обговорено ряд проблем і пропозицій щодо створення оптимальних підходів та стратегій, які мінімізують ризики помилок і неоптимальних рішень, а також сприяють максимальній продуктивності праці фахівців, які надають систему освітніх послуг учням з особливими освітніми потребами.