A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»
Сколівської міської ради

Проведення оцінки фізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами

Дата: 20.02.2019 14:16
Кількість переглядів: 4752

     У відповідності до ЗУ «Про освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» та з метою приведення структури освіти у відповідність до потреб сучасної інтеграції в європейський освітній, економічний та культурний простір, забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження інклюзивної освіти, рішенням Сколівської районної ради ХХ сесії VІІ скликання №425 від 14.12.2017р. «Про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської районної ради Львівської області»  створена Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської районної ради Львівські області (ЄДРПОУ 41868892 від 17.01.2018р.). 

Фото без описуКУ «Сколівський ІРЦ» працює в 5 приміщеннях Сколівської центральної районної лікарні (відповідно до рішення Сколівської районної ради ХХVІІІ сесії VІІ скликання №646 від 25.10.2018року «Про передачу нежитлового приміщення КЗ СРР «Сколівська ЦРЛ» в безоплатне користування (позичку) комунальній установі «Сколівський інклюзивно-русурсний центр» Сколівської районної ради Львівської області.

Фото без описуУ центрі надаються реабілітаційні послуги дітям з особливими освітніми потребами використовуючи здоров’язберігаючі технології. Кабінет ЛФК  оснащений корекційно-розвитковим обладнанням.

Робота вчителя-реабілітолога полягає в збереженні та зміцненні здоров’я дітей з особливими освітніми потребами, шляхом активного застосування всіх форм роботи з фізичного виховання, в закладі та вдома. Вчитель-реабілітолог інклюзивно-ресурсного центру:

- проводить діагностичну оцінку фізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами: визначає рівень її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної та загальної моторики, способу пересування тощо;

Фото без опису
- робить висновок на основі даних діагностичної оцінки (щодо форм організації корекційного навчання, виховання з урахуванням психофізичних можливостей та індивідуальних особливостей дитини);

Фото без опису- приймає участь у засіданнях фахівців центру та узагальненнях результатів комплексної оцінки (приймається колегіальне рішення про напрями, обсяг психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами /для дитини з інвалідністю - з урахуванням індивідуальної програми реабілітації).

Метою проведення оцінки фізичного розвитку дитини є визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної  моторики, способу пересування тощо.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора