Сколівська міська рада інвестує в розвиток інклюзивної освіти для осіб з особливими освітніми потребами
Висловлюємо щиру вдячність Сколівській міській раді за інноваційну підтримку освіти осіб з особливими освітніми потребами.
Сколівська міська рада добре дбає про розвиток освіти в громаді. Завдяки їхнім зусиллям, у комунальній установі «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської міської ради з’явилося новітнє обладнання, яке значно покращує ефективність роботи. Мова йде про інтерактивне логопедичне дзеркало та панель з корекційним програмним забезпеченням.
Це інноваційне обладнання відкриває нові можливості для корекції порушень у осіб з особливими освітніми потребами.
Чому це важливо?
• Індивідуальний підхід: нове обладнання дозволяє фахівцям працювати з кожною особою індивідуально, враховуючи її особливості та темпи розвитку.
• Мотивація: захоплюючі ігри та вправи, які забезпечує інтерактивне обладнання, підвищують мотивацію до занять.
• Ефективність: візуальна підтримка, яку вони надають, значно підвищує ефективність корекційної роботи.
Інтерактивне дзеркало – це не просто прилад, це портал у світ фантазії, де кожне заняття – це маленька пригода.
Процес корекції мовлення можна порівняти з віртуальною подорожжю: «Корекція мовлення – це як сходження на гору. Інтерактивне дзеркало – це надійний провідник, який допомагає дітям долати труднощі на цьому шляху».
Інтерактивний інструмент для логопеда, дефектолога, що призначений для корекції й усунення дефектів мовлення дає змогу реалізувати такі завдання:
Розвивальні - сприяють розвитку артикуляції, вимові звуків, закріплюють навички звукового аналізу, збагачують лексичні теми, розвивають дрібну моторику та координацію рухів; сприяють формуванню та розвитку комунікативних навичок, швидкості реакцій, гнучкості мислення; розвитку психічних процесів: сприймання, пам’яті, мислення, уваги та уяви.
Корекційні - це підвищення мотивації до розумової діяльності, спілкування, розвитку когнітивних функцій (розвиток зорової та моторної пам’яті, розвиток наочно-дієвого та наочно-образного мислення). Сприяють формуванню та розвитку навичок саморегуляції дитини.
Інтерактивна корекційна платформа Briolight – не менше 30 застосунків, що працюють в єдиному програмному інтерфейсі користувача.
Мова інтерфейсу та ефектів: українська; голосовий супровід українською мовою; 3D-об’єкти, анімації та відео-контент в інтерактивних ефектах.
Ми прагнемо, щоб кожна дитина могла вільно спілкуватися і реалізовувати свої мрії. Уявіть собі, як зміниться життя дітей з мовленнєвими порушеннями та робота фахівців завдяки цьому інноваційному обладнанню.
Інтерактивна панель з корекційним програмним забезпеченням – це великий інтерактивний LCD-екран розміром 43 дюйми на мобільній підлоговій стійці з колесами, що дозволяє легко її переміщувати та використовувати для занять в кількох кабінетах. Пристрій оснащено потужним і компактним комп’ютером з операційною системою Андроїд, а також звуком та WiFi.
Модульна конструкція стійки надає можливість самостійно підключати додаткове обладнання: мікрофон для логопедичних занять, контролери моторики, приставки, балансуючі дошки, а також джойстики, камери та ноутбуки.
Великий екран дає можливість виконувати вправи самостійно, разом з фахівцем та з іншими дітьми.
Реалізовуються такі завдання:
Розвивальні - сприяють розвитку загальної моторики та координації рухів; формуванню та розвитку комунікативних навичок. швидкості реакцій, гнучкості мислення; розвитку психічних процесів: сприймання, пам’яті, мислення, уваги та уяви.
Оздоровчі - це покращення діяльності центральної нервової системи; сприяння нормалізації функціонування внутрішніх систем організму (наприклад, серцево-судинної системи); укріплення м’язів опорно-рухового апарату.
Корекційні - підвищують мотивацію до рухової активності; формують та розвивають моторне планування; сприяють корекції властивостей сприймання (предметності, цілісності); розвитку когнітивних функцій (розвиток зорової та моторної пам’яті, розвиток наочно-дієвого та наочно-образного мислення), формуванню та розвитку навичок саморегуляції дитини.
Виховні - це вміння поважати партнерів по грі, встановлювати з ними доброзичливі взаємини та отримувати задоволення від спільної діяльності; формування особистісних якостей: самостійності, толерантності, чуйності, наполегливості та витримки у досягненні поставленої мети.
Корекційне програмне забезпечення:
− встановлена інтерактивна корекційна платформа Briolight – не менше 50 застосунків, що працюють в єдиному програмному інтерфейсі, який містить такі функції:
− Генератор занять - модуль програми, що забезпечує автоматичне створення папок занять для кожної дитини відповідно до науково-методичних досліджень за напрямками корекції.
− Доступ до корпоративної методичної бази знань через інтернет. Це сайт у форматі Вікіпедії з вправами, рекомендаціями, описом корекційних ефектів, можливістю замовляти нові ефекти.
− Плейлист з можливістю багаторазово дублювати та налаштовувати ефекти з бібліотеки, також формувати папки з групами ефектів (складність, швидкість, час гри, тощо);
− Папки занять - це можливість формувати власні папки з окремими наборами ефектів та налаштуваннями під певні групи дітей, або індивідуально під кожну дитину;
− Фільтр для вибору інтерактивних ефектів за різними критеріями.
Ліцензія з необмеженим строком використання програмного забезпечення; мова інтерфейсу та ефектів - українська; голосовий супровід українською мовою; 3D-об’єкти, анімації та відео-контент в інтерактивних ефектах.
Додатково встановлено не менше ніж 80 розвиваючих програм, які розподілені на 6 папок, а саме:
- фізичний розвиток (16 ігрових додатків для координації рухів та розвитку моторики);
- художньо-естетичний розвиток (13 програм музичних інструментів);
- мовленнєвий розвиток дітей (10 програм);
- пізнавальний розвиток дітей (19 програм-пазлів і логічних головоломок);
- психологічні тести (7 програм).
Дякуємо Сколівській міській раді за турботу про майбутнє наших дітей! Це інвестиція не тільки в освіту, але й у здоров’я та розвиток кожної дитини. Ми впевнені, що завдяки такому обладнанню, діти з мовленнєвими порушеннями зможуть швидше подолати свої труднощі і повноцінно інтегруватися в суспільство.