A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»
Сколівської міської ради

Об'єднані спільними цілями

Дата: 22.01.2022 11:06
Кількість переглядів: 938

Фото без опису1 січня 2022 року набрали чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання. Відтак посилюється акцент на співпраці між закладами загальної середньої освіти, закладами дошкільної  освіти та інклюзивно-ресурсними центрами,  щоб освітні заклади отримували більше підтримки й допомоги під час навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Відтепер створення інклюзивних класів/груп та розподіл освітньої субвенції здійснюватиметься за рівнями надання підтримки. Завдання керівників закладів освіти  – організувати роботу педагогів, вихователів, асистентів, класних керівників та батьків,  щоб якомога раніше виявити такі потреби у дітей. Для кожної дитини, що потребує підтримки в освітньому процесі, керівник ЗЗСО та ЗДО створює команду психолого-педагогічного супроводу. Ця команда має провести оцінку та визначити, чи дійсно є потреба у наданні дитині підтримки. Якщо до цього часу фахівці  ІРЦ могли входити до команд супроводу дітей з ООП як залучені зовнішні фахівці, то відтепер вони є обов’язковими у їх складі. За таких умов формування команд супроводу з розроблення індивідуальних програм розвитку (ІПР) дитини відбувається якісніше та суттєво ефективнішою є взаємодія навчальних закладів з ІРЦ. Саме тому  з 17.01.2022 р. – 21.01.2022 р. відбулися засідання  команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами за участю фахівців  комунальної установи «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр» Сколівської міської ради у навчальних закладах Козівської територіальної громади з метою визначення рівня  підтримки осіб з особливими освітніми потребами.

    Щиро завдячуємо відділу освіти, культури молоді та спорту, всім педагогічним працівникам та адміністрації ЗЗСО та ЗДО Козівської  територіальної громади, зокрема, Плав’я - Вадрусівському ЗЗСО І-ІІ ст.,  Плав’я - Бринівському ЗЗСО І-ІІ ст., Сможенському ЗЗСО І - ІІ ст., Росохацькому  ЗЗСО І-ІІ ст., Верхнячківському ЗЗСО І-ІІІ ст.,  Жупанському ЗЗСО І-ІІ ст. і ЗДО,  Тухольківському ЗЗСО І-ІІІ ст.,  Козівському ОЗЗСО І-ІІІ ст. - ліцею ім. М.Гаврилка при ЛНУ ім. І.Франка і ЗДО за забезпечення ефективного доступу дітей до інклюзивного навчання відповідно до визначеного командою психолого-педагогічного супроводу рівня надання підтримки.  Рівні підтримки характеризують, які потреби мають різні діти з ООП, наприклад: на першому рівні підтримки інклюзивний клас не потрібний, діти навчаються у звичайному класі і додаткове фінансування не передбачається, а на четвертому і п’ятому рівнях за умовами забезпечення підтримки в інклюзивному класі навчається одна дитина і на її освітні потреби виділяється найбільше фінансування. Якщо ж у висновку рівень не вказаний, команда супроводу визначає його на основі інформації, зазначеної у висновку. До цього процесу залучаються фахівці  ІРЦ, які проводили комплексну оцінку. Адже саме фахівці  ІРЦ, які безпосередньо працювали з дитиною, можуть повідомити додаткову інформацію, важливу для ухвалення рішення про визначення рівня надання підтримки.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора