A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»
Сколівської міської ради

Доторкнутися до краси можна лише серцем

Дата: 14.11.2019 20:23
Кількість переглядів: 2282

14 листопада 2019 року у дошкільному навчальному закладі с.Козьова  пройшов семінар на тему «До краси можна доторкнутися лише серцем». Присутні на семінарі, а це - директори дошкільних навчальних закладів,  фахівці ІРЦ, методисти відділу освіти, мали можливість переглянути інтегроване заняття у середній групі «Здоров’я дітей сьогодні – це здоров’я нації в майбутньому» (вихователь  Ватагович Андріана Іванівна) та заняття з ознайомлення дітей з природним довкіллям на тему «Природа нам як рідний дім» (вихователь Заброварна Галина Василівна).

На заняттях вихователі  порушили такі проблеми, як охорона навколишнього середовища, здорового харчування та збереження природи для підростаючого покоління. Особливим цей семінар був і тим, що у даному дошкільному закладі функціонують дві інклюзивні групи, де виховуються і навчаються п’ятеро дітей з особливими освітніми потребами. Горді з того, що вихователі дотримуються порад і рекомендацій, які необхідні для групи, в якій навчаються діти з особливими потребами.

А це: толерантне ставлення до особливих дітей, не акцентувавши на цьому увагу, сприяння тому, щоб кожна дитина відчула себе прийнятною, створення у дитячому колективі атмосфери доброзичливості, справедливості й терпимості. Кожен з вихователів надає індивідуальну підтримку, але при цьому не відокремлює дітей з особливими потребами від основної групи дітей, намагається наблизити навчальні завдання до потреб і можливостей такої дитини. Налагоджена співпраця  з іншими фахівцями (логопедом, психологом, лікарями) та батьками в одній мультидисциплінарній команді. Поза всяким сумнівом, компетентність вихователів є однією з умов ефективності дошкільної освіти. Адже, розумовий, емоційний і соціальний розвиток дітей з особливими освітніми потребами прямо залежить від позитивного ставлення до них, їх розуміння та прийняття педагогами, батьками і здоровими дітьми. Сприятливе соціальне та розвивальне середовище є однією з вихідних умов розв'язання проблем інклюзивної освіти. Тому забезпечення такого середовища - одне із завдань психолого-педагогічного супроводу дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку.

     Ми пишаємося тим, що є люди, віддані благородній справі забезпечення прав дітей. Це надихає нас оптимізмом та додає віри у краще майбутнє, адже, прагнення жити за світовими стандартами починається з впровадження якісно нових принципів і підходів передусім до дітей. Відображення основ гуманізму, демократичних цінностей і є інклюзивна освіта, де всі діти є цінними та активними членами суспільства.

     Віримо, що спільними зусиллями нам все вдасться.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора